Peeeerfa

Igår satt jag i princip ingenting vid datorn,
och jag lärde mig att dagar kan bli bättre än bra utan datorn
jag har tänkt skära ner på det lite, tror jag.
Som sagt var gårdagen suverän, 
gaaaaaaaaaaasch :)

Idag har jag lyckats med två saker

  •  gjort illa fingret på idrotten
  • kommit hem klockan 16.00 när jag slutade 13.40

för övrigt borde jag gå och plugga nu
sedan är det fotbollsmöte och efter det är det ännu mer pluggande
hade jag tänkt
och snart är det lov, vilket är mkt bra

nu får det vara nog, plugg nu som sagt!
tjarå barn <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men älskling:) Vet du hur mycket det där imorse lyste upp min dag!? Jag är så jäkla glad för din skull! :D

Postat av: Robin

Du e underbar :)

2006-10-26 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback