Morgondagen

Ja det närmar sig, imorgon smäller det.
Imorgon är det km och imorgon kommer jag vara grym!(?)
ja, förfan, blir lättast om du tror på dig själv Carro!
Om jag ska vara ärlig är jag jäkligt nervös, mina dräkter är inte ens klar än
Mor min sitter och syr för fullt men dom bilr riktigt fina tycker jag :)
iaf den som snart är klar. Den andra har hon ju inte börjat med än så den har jag ingen aning om hur den blir egentligen, men det blir säkert skit bra! Positivt var det Carro
dagen idag har förövigt bestått mest av plugg, jag och jua förhörde varanda på msn vilket funkade mycket bra! ett tips till er msn nördar som inte orkar plugga!

även att min mamma har gjort så jag sitter här med en morot ist för chokladbiten jag tänkte hugga in på, vette fan hur hon lyckades men morötter är fan underskattade!  det är lite små gott och små mysigt att sitta och knapra på, faktistk. 

Nu sitter jag här med franskaböckerna uppslagna igen så jag läre väl börja små läsa lite så jag inte kommer helt oföbiredd till provet imorgon, det vore mindre bra!

och lina, när orden finns får du höra dom, just nu kan jag inte säga mer. Jag älskar dig.
nog för mig, nu ska jag plugga, testa dräkten och sedan drömma om hur grym jag ska vara på isen imorgon, eller nå?
godnatt kära barn

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror inte riktigt på det där med morötter..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback