Mk-mys

igår var det mk-mys hemma hos Vickan i hennes nya lägenhet
gud vad fint det var, hur hemtrevligt som helst.
Nu vill jag också flytta till egen lägenhet och göra det sådär fint! gud vad avis jag blir!!!
Det var mk-brudarna som myste förstås och det var hur trevligt som helst
Pizza bakning, godisätning och idoltittande, sedan åkte jag hem medans dom fortsatte mysa.
Tack för en suverän kväll brudar, det måste göras om! :)

imorse var det träning, 8 stog jag på isenoch då var det hårdträning i 2 h.
tror jag aldrig varit så slut efter en träning.
men direkt efter träningen skulle jag vra tränare åt mina små barn, och fan det är inte bara det heller ;P
Så nu sitter jag här hemma och äter godis som jag har kvar sedan igår, mumsigt värre!

Sedan ikväll ska jag vara med Oliver Sofia och Martin!
DET ÄR GULD DET IAF <3 <3 <3 <3 <3

även att jag kommit på att jag är sämst p att blogga nu för tiden, men snart så hoppas jag för bättrning från mig själv.
Nu ska jag duscha sedan leta musik till mina småttingar eftersom dom ska få ett program!
ha det bra barn, Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback