Konstigt

Tänk att saker och ting kan förändras så jädrans mycket. Allt kan förändras så jädrans fort. Det man aldrig trott att man ska tycka om en person tycker man helt plötsligt. Allt går så jädrans fort och allt är kommer så oväntat, men det är väl egentigen det som är kryddan i livet.

Egentligen kan man inte lita på någon samtidigt som man borde lita på alla.
jag har sånna många exemplen i huvudet så jag snart spricker, men jag vill inte nämna några namn.
men ett exempel kan jag ta. Lina&jag, hon var en person som jag aldrig trodde jag skulle gilla. En person som jag bara ville slå. Men denna sommar, det var fan ödet.
Jag föreslog fest hos henne av ren tillfällighet och hon haka på, efter det var vi med varandra 24/7 i 3 veckor. och jag överdriver inte heller. Nu vill jag inte leva ett liv utan henne.
Där, från att hata (egentligen vill jag inte andvända ordet hata men jag kom inte på något bättre) till att älska. Det är läskigt egentligen.

Man ska inte säga för mycket om en person, för man vet aldirg. En dag kan ni bli bästa vänner.
och lika från bästa vänner kan man bil fiender på en dag, för resten av sitt liv.
Det är sjukt vad snabbt allt kan vända så snabbt.
Nu sitter jag och tänker mest när vi var med varandra och allt var frid och fröjd.
Nu sitter den ena och ogillar den andra.
Då var allt så oskyldigt och ingen, absolut ingen visste att det skulle bli såhär.
ingen vet egentligen vad jag menr där (förutom jag) men det r nog lika bra,

men tänk er för, en dag är din värsta fiende din bästis och din bästis din värsta fiende.
 men egentligen, deppa inte för det. Det finns alltid en orsak av allt som sker (det tror iaf jag)
så se det positiva, det försöker jag göra. men tänk er för.

Nu ska jag gå och möta Amanda och Joseph, ha det fint barn,
tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback