imorgon!

imorogn är det fredag! mwihi, det ska bli köng.
igår så sa jag "imorgon kan man säga 'imorogn är det fredag'" och idag är det imorgon
så idag kan man säga "imorgon är det fredag" och imorgon kan man säga, "idag är det fredag"
haha vilket mongo jag är men fan, jag trivs med det!

träningen idag gick väl bra, har iaf ett program nu. Tävling om en vecka =/ känns inte så jävla bra faktiskt, har ju ett program kvar att fixa + alla moment i båda.. men vaffan DU FIXAR DET CARRO
ja för fan, jag läre göra det!

och fram med intresseflaggorna och glöm inte för gudsskull att anteckna! jag har nu tvättat mitt hår och det känns underbart, och jag har även konstaterat att Petter är as seg på att duscha.
Även att min bror är som ett litet litet barn innan julklappsuteldningen och jag ljuger inte heller.
Men det roligaste är att jag vet vad han ska få, så jag sitter här med fetaste makten - UTPRESSNING AB ;)

men nu får det vara sista inlägget för idag och det blir inget imorgon heller som sagt, men kameran är laddad så se upp på bilddagboken för där kommer det hända grejer kan jag lova!
nu tänkte jag avrunda med att säga att Sofia och Lina är dom bästa personerna i världen, och imorgon brudar då ska vi shaka ass ;)
TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback