Helgen

början på helgen var så gott som perfekt.
Fredagen - gfesten, brudarna, mk. Ja så gott som perfekt, bara Sofia och Lina som fattades
men jag hade sjukt roligt. Tack alla för en underbar fredag, den roligaste på väldigt länge!
Lördagen kom, trött var jag hela långa dagen. Ju längre dagen gick ju mer damp kunde jag få
jag förstår inte hur vissa människor tänker, jag förstår verkligen inte!!
och idag, ja dagen har inte varit så lång men jag blir bara argare och argare.
kan inte människor tänka idag eller?
att folk inte kan tänka längre än sin näsa räcker, det är patetiskt .
att se er må dåligt är det värsta jag vet, fyfan.
men ni ska veta, jag älskar er mer än allt annat.

nu ska jag äta frukost, fattigariddare? ja det var länge sedan..
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback