Grattis!

Grattis Sara!!!! ännu mer vuxenpoäng till dig. körkort, det är fan stort!
nu hoppas jag på att du blir min privata chaffis och skjutsar mig i princip överallt! ;)
Haha, Grattis ännu en gång! :)

hett tips:
http://www.youtube.com/watch?v=uSI6kRwNNiQ&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=Ydeg2HLEgS4&mode=related&search=


Du vet att jag bara vill ditt bästa.
Du kanske tror att jag inte förstår, men jag gör verkligen det.
och det värsta är att se dig lida, och som sagt jag vill abra ditt bästa.
Låt oss gå igenom det tillsammans, det blir så mycket lättare då.
Och ta mina ord som om jag inte vill annat än att hjälpa dig för det är så det är 
ta dom inte som om jag klandrar dig, för jag vet att det inte är ditt fel. 
men som sagt, låt oss göra det tillsammans.
För du vet att jag vill ditt bästa och att jag älskar dig <3
  

Bara för att du är du <3
Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi tack Carro!! Privatchaffis, det vet du. ;)

2006-10-26 @ 22:20:08
Postat av: Erika

Vad skoj! Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback