Fy fan

ursäkta jag blir bara så jävla arg, man behndlar inte folk sådär
man gör bara inte det. tänk lite längre än vad näsan räcker, TACK
och speciellt när det gäller min pärla, henne ska man vara riktigt försiktig med
för hon är så underbar man bara kan bli
hon förtjänar att bli behandlad som en prinsessa så förfan
skärp dig, börja tänk på hur andra känner och tänk inte bara på dig själv
du kan ju åtminstonde säga hur det egentligen ligger till och sluta ljuga
och om du inte ljuger, visa att du menar det du har sagt.
som sagt, skärp dig

som sagt, du är verkligen värd det bästa gumman, och jag tror jag är bäst för dig ;)
Du är iaf bäst för mig och dig har jag vare sig jag förtjänar det eller inte! <3

förövrigt är jag ruskit trött så idag äre godis och pizza som gäller, det blir brabrabra det
plus att Sofia ska kika förbi, det blir ännu bättre <3
tjarå

Kommentarer
Postat av: Anonym

K

2006-10-10 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback