Fotboll

Ja, idag är det sista fotbollsträningen för säsongen, känns förjävligt helt enkelt.
I lördags var det nog sista gången man sprang runt i shorts och T-shirt detta år.
För jag antar att det blir tjocktröja idag på träningen.
Vintern närmarn sig med stormsteg, och jag vill inte
jag vill inte ha kyla och jag vill inte bli röd om näsan
jag vill vara BRUN om min näsa
Fan, nu känner man verkligen att sommaren är slut
sommaren som var vår lina, bara våran
men idag lina, idag är det bara din dag
din egna alldeles egna speciella dag,
för exakt 17 år sedan kom du till världen.
Jag har missat 16 av alla dina födelsedagar, men det ska tas igen nu
för nu har vi hittat varandra och nu tänker vi hålla ihop, jag tänker iaf hålla mig till dig
i vått och tårt, för jag vet att du alltid finns där för mig, precis som jag alltid finns för dig
och nu bruden är det bara 1 år tills du är vuxen, 18 hela jävla år..
och den födelsedagen, den tänker ajg verkligen inte missa.
Lina, jag hoppar du får den bästa födelsedagen hittils, för det är du värd
Du är fantastisk och fan, jag älskar dig.

100558-27
mitt mongo, mitt födelsadagsbarn

100558-23
L <3 C

100558-15
min otroligt snygga 17-åring

men åter till fotbollen, sista träningen som sagt och efter det är det möte sedan ska jag till mitt födelsedagsbarn!
och imorgon, då kan man säga "imorgon är det fredag"
fyfan brudar vilket jävla ös, SÅNT GILLAS
Nu ska jag göra nånting vettigt
TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback