farligt

Ja kvällen och natten var farlig, precis som vanligt då när man umgås med Sofa.
HON ÄR HELT JÄVLA FANTASTISK, tänk om alla hade en vän som henne!
Hon är klockren helt enkelt och vi hade nog det djupaste djupsnacket man kan ha där på natten,
vi lyckades nästan beskriva det som är omöjligt att beskriva, ja allt såntdär
ett mycket givade samtal helt enkelt.
Så hade vi självklart för oss en massa bus, så jag råder er att kika in lite bilder på
http://carolinehultman.bilddagboken.se/
tack Sofia! <3

Igår hade jag ju även match, vinst med 3-0 som sagt vilket innebär att vi kom på en 3:e plats i serien. Mycket bra flickor. Hur det blir nästa år med tränare och så ska bli mycket spännande att få se!
jag längtar redan tills nästa säsong!

nog om det, nu ska jag stänga av den jobbiga dvd;n som stpr och låter,
ha det fint, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback