fan,

imorgon har jag ett prov som är såhär stort: <----------------------------------------------------------------------------------> x7509485948598348545, och det är fan mig stort =/
det värsta är att jag kan ungefär >< så mycket..
detta känns fan mig inte bra, jag vet att jag borde plugga ist för att sitta här just nu men jag måste ta en paus, det får fan itne plats med mer information i min hjärna..
alltså jag har många gånger sagt att jag kommer få ig innan ett prov utan att fått de, men denna gång kommer jag fan få det och fan, det är SÄÄMST
usch och fy för mediakunskap.

plugg nu =/ tjaråfan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har haft paus från mitt pluggande sen jag kom hem, utan att ens ha börjat plugga liksom.
Man får köra på känsla och talang helt enkelt så löser det sig..

2006-10-18 @ 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback