Det är såhär det ska vara!

Idag har min dag varit hur lugn som helst och hur bra som helst!
jag känner mig inte nå stressad, men det borde jag egentligen vara
Jag började 9 imorse, trodde jag ja. Läraren var sjuk så då var det till att jobba samhälle vilket gick bra, jag menar jag är riktiktigt hajj på den dära kopiatorn nu ;)
Sedan var det lunch, det ända dåliga med lunchen var ju att maten var inte så himla god och jag fick inte ta så många mandariner jag ville. Men det var inget att hängaläpp över!
Efter det var det idrott och idrott är alltid trevligt, sedan efter idrotten var det en uppfriskande promenad runt lillfjärden och det vara skönt att få lite friskluft faktiskt!
och eftersom jag var den ända duktiga i våran klass som gick runt fick jag gå med mina kära naturgull!
Nu sitter jag här hemma, har nyss ätit en macka och funderar skarpt på att redan börja plugga lite mediakunskap jag menar, varför inte få det gjort liksom?

Trots att när jag klev upp imorse kände jag att denna dag inte kunde bli annat än misslyckad!
men ack vad fel man kan ha, och tur är väl det! Så idag kan ni kalla mig för fröken positiv!
mediakunskapen väntar, tjarå barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback