Dålig dag?

hej vad jag hatar denna dag.
Började 8 och slutade 4, kommer hem 5.
det är så jävla kul =/ fan lika mörkt som när jag går till skolan som jag kommer hem, typ svart med andra ord, det är så jäääävla tråkigt och jag blir trött och hungrig vilket aldrig kan sluta med bra humör.
Så kommer jag hem, slänger i mig maten och måste direkt börja plugga
det är så jävla roligt vill jag mena
sedan när jag kom hem så har klassfotot kommit och fyfan säger jag bara. och portträttkortet, vilket skämt. tur att det bara är jag som har det iaf..
men som sagt, nu måste jag plugga
och jag tänker avsluta denna blogg med den meningen jag nog sagt flest gånger idag
jag vill bara dö
(jag vet att jag tar i och bla bla bla, men oooorka)
TJARÅ


Kommentarer
Postat av: : )

Life is a bitch, and then you die

2006-10-17 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback