Dagen idag

Konståkningen idag kändes sådär, började as bra.
klarade så gott som nästan min dubbel öggel (har inte gjort den någon gång iår och ska tävla med den på torsdag, känns stabilt =/)
Sedan så åkte jag mitt kortprogram vilket slutade i katastrof, jag klarade i princip inget.
Jag sura ett tag och sedan åkte jag mitt fri program vilket gick strålande jämfört med korta
klarade nästan allt och ja, det var helt klart mycket mycket bättre.
men nu är frågan är jag redo för km? jomen förfan, jag får se det som en träning. iaf försöka.

Efter träningen var jag ute och gick med Oliver, och fan.
Du är guld värd vännen, näe fan du är värd mer än guld
för du är en fantastisk person och du är helt klart den bästa killkompisen en tjej kan ha
Tack för att jag har dig, och glöm för gudsskull inte bort att du är värd det bästa
för det är du verkligen. Det säger jag inte bara. så stå på dig vännen och försök se det positiva
och glöm inte bort våran deal heller ;) haha,
Oliver, du är fantastisk :) <3

Dagen idag har för övrigt varit bra, mcket roligt på skolan må jag säga.
men ajg får ångest över att jag sitter så mycket vid datorn och pluggar för lite
men jag får skylla mig själv,  men det ska bli bättring. jag lovar :)
nu väntar iaf sängen, godnatt mina kära medmänniskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback