åter tröttheten

Jag är inget annat än trött nu för tiden känns det som, och när jag är trött då är jag grinig och då äre inge kul, det tycker iaf inte min mamma.
gårdagen var en bra dag, mötet var kallabalik och jag vet ingenting längre känns det som =/
Jag var helt frustrerad när jag åkte därifrån men det blev bättre när jag kom hem till min 17-åring.
tack för tårtan älskling, <3.
Jag kom hem igår ca halv 11 och självklart måsta jag sätta mig här vid datorn ett tag så jag får skylla mig själv att jag är trött antar jag.
egentligen skulle jag vilja lägga mig och sova nu innan konståkningsträningen, men då kanske jag inte kan sova inatt ist och imorgon måste jag vara utvilad för då är det fredag, den efterlänktade fredagen :D
vilket jävla ös flickor! och ja, nästa gång vi ses ja då jävlar är det freedag, haha :D

för övrigt var skoldagen bra, alla hatar mig utom angelica. bara hon som inte ville att jag skulle åka hem ;) haha. Stina gjorde även en fin bild som jag ska printa in på datorn men jag orkar ränt ut sagt inte nu.
Så sedan körde ju vickan och angelica röda handen också, vilka mongoon men ack, jag gillar er ;D

och för alla er som vill veta ska jag tvätta mitt extremt feta hår idag, äntligen
och ja jag kanske inte är rik men jag har råd att köpa schampoo men jag har mina egna tvättregler för mitt hår.. och jag förstår verkligen om intressesmurfar springer runt i era huven av lycka nu,

Nog om idag, nu ska vi föra blickarna framåt mot den efterlängtade fredagen. Jag kommer inte vara hemma på hela dagen så det blir inget skrivandes här förns på lördag. men imorgon är det fredag och gfest som nog alla vet om, och jag är fjortis och jag längtar som en tok,
även min bror fyller år imorgon, han bli vuxen. Hela 18 år imorgon, Grattis i förskott Dan

Det får avsluta detta inlägg, men ta det lungt ungdomar imorgon på gfesten och jag vill inte ha en massa spya på dansgolvet för här ska det dansas kan jag lova ;D mvaha.
tjarå

Kommentarer
Postat av: Angelica

Okej jag har inge liv som sitter kl 02:41 och läser igenom hela din blogg, älska: "alla hatar mig utom Angelica" så sant så sant bebji

2008-04-11 @ 02:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback