ångest!

alltså jämt när jag borde plugga och inte har gjort det vaknar jag på nätterna hundra gånger och har värsta ångesten, och det är rent ut sagt skit jobbigt.
Eftersom datorn oftast lockar och böckerna mest ligger bredvid.
Därför när jag kom hem från skolan började jag plugga direkt!
eller nästan iaf, efter jag hade kollat på ett par stockholm lives snuttar och ätit glass med oboypulver på (:
men av allt pluggande blir man verkligen trött!
så nu tänkte jag bli pigg för snart ska jag på konståkniingsträning :)
dagens regel för bli att inte ramla för något säger mig att det skulle gör ont i mitt finger.

Denna dag har för övrigt varit bra, matteprovet gick hyffsat och jag hjälpte absolut inte Stina och Kiffe (;
annars har jag mest gått runt och tyckt synd om mig själv och hoppats på att alla ska hålla med mig!
mitt finger har trots allt en nyans av blått!

annars tycker jag att det är dags för snön att komma, på riktigt!
5 meter på en gång ba som malte sa, och storm ska det vara!
det ska vara så mkt snö att man kan hoppa ner från malte, eller nåt ;p

Jag tycker du är söt! :)
Tjaaarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback