vilken jävla soppa

Ja, nu känns det som om det nästan var skönt att jag inte var på gfesten.
vilken jävla soppa säger jag bara, bråk hit och dit och bla bla bla
usch vad jobbigt!
jag hade roligt i Uppsala ist! det var hur kul som helst, det var kul att åka och det kändes bra!
jag slutade på en 11e plats, kanske inte det bästa men jag är nöjd ändå
jag bryr mig inte så mycket om placeringen, det viktigaste är ändå att ha roligt
och det hade jag kan jag lova! :D

Fredagen tillbringade jag med Kajsa, framför idol.
det var bra, Johan var grym och Cissi åkte ut, vilket var lika bra
men nästa fredag hoppas jag Felicia åker! så ni vet liksom

och jag tänker säga det nu, jag tänker inte ta någonsparti vad gäller någonting för jag är vän med er alla.
det blir bäst så eftersom jag inte har något överhuvudtaget med det att göra :)

Nu ska jag träna fotboll vilket ska bli färjävla skoj och sedan tänker jag vara med min robin, min min min och åter min Robin! <3
men först och främst är det frulle som gäller, nu på dirren!

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback