vad händer?

Tiden bara springer iväg, imorgon är det en vecka tills jag fyller 16 år.
det är ju ändå rätt trevligt, men jag menar dessa 16 år har gått hur fort som helst känns det som
och om ytterliga 16 år är jag 32 år.
wtf likz, jag är ju snart död o_O
eller okej, där var jag lite väl dramatisk men ändå!
fast ändå är det rätt surt att fylla så sent, jag menar...
nu väntar alla barn färväntansfullt på julen och pratar julkaländrar, tomtar, julklappar och allt annat hör till julen. medans jag fortfarande funderar på vad jag önskar mig tills jag fyller..
jaja nu ska jag inte klaga
men glöm för gudsskull inte att 30 november är min, Caroline Hultmans dag

Tiden över huvudtaget blir bara mindre och mindre,
jag hinner knappt med mig själv längre känns det som.
det ända jag gör nuförtiden är att
gå i skolan
träna
plugga
och vara med min Robin

inte för det finns något negativt i något av de förutom att plugga hemma, Skolan är faktiskt helt okej faktiskt. Lina och Sofia, vart har ni tagit vägen?
och alla andra? Oliver, Martin? jag saknar ju er förihelvete..

Idag t.e.x  har jag gått i skolan sedan när jag kom hem började jag plugga direkt.
och det var kanske 30 min sedan jag slutade, helt oavbrutet har jag pluggat
eller det var en paus när jag åt lite mat.
och jag har knappt orken till att kolla på tv
men jag hoppas ändå på en liten prommis med lina..

tjarå,
<3


Kommentarer
Postat av: Robin

2006-11-22 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback