Sweet as suger

eller nä, dom var fan sötare än socker.
Jag pratar alltså om mina små barn som jag brukar säga,
men det kan så lätt missuppfattas så jag säger barnen jag är tränare åt i konståkningen
det lät knappast bättre men ni förstår iaf vad jag pratar om!
iaf, dom hade tävling idag och var huuuuur gullig som helst och jag ångrar mig så jefla hårt att jag inte hade kameran med mig, den ligger ju hemma hos lina!
och jag var mer nervös när dom åkte än när jag själv åkte. Jag fattar inte hur Linda har pallat i alla dessa år, hon borde ha nerver av stål vid det här lagret!

Så idag var det ingen konståkningsträning för min del!
och det blev inge fotboll heller :( eftersom tävlingen drog ut så mycket på tiden att det inte var någon idé att åka dit. Tråkigt men sant.

men att stå vid sargen och kolla på mina barn tog på krafterna det också kan jag lova!
så nu äre duschen på dirren som gäller!
och föresten, Robin är söt <3
tjarå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback