Snart

smäller det iaf!
på lördag är det tävling som gäller, tyvär blev det inget på söndagen pga tidsbrist
vilket var mycket tråkigt, men vi ska iaf åka ett program.
det blir braigt och kul! :) laddad till tusen!
sista träningen idag så nu börjar jag bli lite små nervös faktiskt!

Så idag är det full rulle, först ska jag vara tränare,
sedan träna konståkning och efter det ska jag träna lite fotboll, fys
om jag honner vill säga, konståkning slutar 19.00 och fotbollen börjar 18.30
men ajg får komma lite sent helt enkelt eftersom jag ska lämna ett par byxor till Johanna
som jag inte ska glömma!!

annars är det fredag imorgon, vilket innebär gfest.
får alla barn utom mig! lite tråkigt faktiskt men helt ärligt kan jag offra en gfest för detta LM :)
jag blir faktiskt lite små avundsjuk av att gå och lyssna på de söta flickornas planer inför kvällen
men det kommer nog bli ännu värre när de berättar hur kul dom har haft
men jaja, sånt får man ta. Jag hoppas iaf att ni kommer få en kanon kväll!
ni kan ju tänka på mig där på dansgolvet, men lite tur har jag ju
ni missar idol, det gör inte jag!

Gårdagen vad även en väldigt bra dag,
det var en väldigt bra dag och jag satt inte ens en minut framför datorn!
ja det går att få bra dagar utan datorn!
och för alla er som inte vet är Robin min, bara min och jag delar inte med mig. sorry (;

Men ha det fint barn, tjarå!

Kommentarer
Postat av: Robin

å fan :D de är så pass

2006-11-09 @ 17:11:16
Postat av: Robin

2006-11-09 @ 17:11:38
Postat av: Anonym

men jäkla tomma inlägg :P ...aja :) (L)

2006-11-09 @ 17:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback