myspys

Gårdagen var en självklar 10poängare.
Helt plötsligt när jag satt hemma och läste knacka det på dörren
och det var min robin som kom, trevlig överaskning!
nog för han skulle komma men jag trodde han skulle komma senare
men ju tidiagre desto bättre :)
Sedan gick vi mot Justins place,
Huur trevligt folk som helst som inte kunde slutat på ett annat sätt än en super trevlig kväll.
tyvär måsta jag dra mig hemmåt rätt tidigt eftersom jag skulle träna imorse.

men träningen imorse gick väl hyffsat, bara att jag hatar dubbel-öggel (jag förstår verkligen om intressesmurfarna skuttar av glädje)
Mina barn är fortfarande sådär soker söta och dom var jätte duktig idag på tärningen
jag är så stolta över dom så!

sen tänkte jag åka till Robin och spela tv-spel!
MYSPYS LIKZ  <3
men duschen på dirren nu iaf,
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback