Måndag, ny vecka

dagen idag har varit bra antar jag, skolan var trevlig.
Några lektioner och dom vi hade var hyffsat roliga :)
men konstigt nog gick jag till 4..
efter det var det konståkningsträning, test om 3 veckor? det skulle vara kul!
sedan nu sitter jag och pluggar, eller ja just nu har jag ju paus.
Har franska prov och kan inte ett skit =/
även att jag snart har en till träning, frågan är om jag ska gå.
Jag mår illa och måste plugga
även att träningen slutar halv 11 och jag går 8-16 imorgon det känns som om jag kommer dö imorgon om jag tränar.  Även att jag missar prison break om jag tränar
och jag missa ju förra veckan, en vecka till går ju inte ihop! 

måste även säga att Idag har jag och Robin varit tsm i 1 månad, <3
Caroline <3 Robin

åter till plugget, tjarå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis cärro. :)

2006-11-20 @ 20:27:54
Postat av: Anonym

Du kan kolla på Prison Break hemma hos mig darling, jag har fått avsnitt 6-11 :D

2006-11-21 @ 07:50:55
Postat av: Sofia

det där var jag som skrev^^

Postat av: allvetarN

det är säsong 1 som visas på 3an, och om jag inte är helt utte och cyklar så är det där säsong 2, annars blir man ju lite fundersam..

2006-11-21 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback