LM på lördag!

Ja nu börjar det närma sig, Länsmästerskap på lördag i Uppsala
känns otroligt bra, känns verkligen som om jag är redo denna gång
tillskillnad till förra året och detta års DM...
så det känns kanon! jag ska göra mitt bästa!
placeringen bryr jag mig inte så mycket om eftersom det är så svårt att placera sig bra på ett LM
eller bra och bra, på ett LM är det bra att komma 10a för min del
men bra för er "okunniga" kan ajg tänka mig är på pallen
men jag tänker göra mitt bästa och ha roligt på isen
som alltid nu på sistatiden!
jag ska erkänna, ett tag tänkte jag sluta helt och hållet med konståkning,
nu förstår jag inte hur jag ens kunde tänka tanken för fy tusan vad kul det är!
Konståkning <3

För övrigt är ju lovet slut som de flesta vet, och det är full rulle kan jag lova
Nu när fotbollen (<3) också har börjat tränar jag nu 6 gånger i veckan
SJUKT ROLIGT (iofs är detta första veckan och än så länge är det bara tisdag..)
men för alla som bryr ser mitt träningsschema ut på följade vis:
Måndag: Konståkningsträning -> Fotbollsträning
Tisdag: Ledig
Onsdag: Ledig
Torsdag: konståkningsträng -> Fotbollsträning
Fredag: Ledig
Lördag: konståkningsträning
Söndag: Fotbollsträning
plus att jag kommer vara tränare 2 gånger i veckan
så ja, tyck synd om mig. eller iofs, jag väljer själv och det är sjukt roligt så ni behöver inte tycka synd om mig!

Robin + Caroline
tjarå!


Kommentarer
Postat av: Sara

Carro, nu gjorde du mig såhära glad igen som bara du kan göra. :) Underbart att höra att du tycker som du gör igen för konståkningen och ja, vi skiter i placeringen till helgen, vi ska fan ha kul med våra långaprogram. :) Puss

2006-11-07 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback