Japp

imorgon är jag ett år äldre än vad jag är idag, men ändå bara en dag äldre.
Ja faktistk känns det inte så speciellt att fylla år längre, eller det är kanske för jag inte fyller någon speciellt rolig ålder som typ 18 eller så
men 16 duger bra för mig, jag trivs att vara barn!

förövrigt känner jag mig rätt grinig och less
är rätt trött på allt nu känns det som
samma visa varje jävla dag, jag skulle ha gått i frankrike ist
eller ja, jag trivs som bara den i klassen här nu med
men ja, det kanske skulle vara mer spänning där borta!
vem vet?
Så iofs skulle jag missa altt skoj med fotbollen och konståkningen så ja
det var nog lika bra att jag stannade hemma. men ibland undrar man.

och för alla er som bryr er kommer min födelsedag bestå av träningar.
men fredag då blir det andra bullar, först släkten och sedan någonstans med mk-tjejerna, det ska bli spännande att se vart jag ska.
Lördag är det mys hemma hos mig, känns bra.
Söndag ska jag bli lite firad av släkten igen, och träna förstås.

Nu ska jag sova av mig min surhet så jag är pigg och glad imorgon
godnatt
Lina, Sofia, Oliver, Martin, mk-tjejerna, Robin <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg blir nämnd i C.hultmans blogg ;P...Fett me yo! (L)

2006-11-29 @ 22:38:23
Postat av: Anonym

Postat av : robin

2006-11-29 @ 22:38:41
Postat av: Anonym

remember, no christmas songs tomorrow. ;)

2006-11-29 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback