Full fart mot helgen!

Japp, idag är det fredag! fredag den 10e vilket innebär gfest
Jag erkänner, jag vill gå. men imorgon kommer jag vara glad över att jag itne gick.
Jag har ju alltid träning 8 på lördagmornar men det brukar inte stopppa mig från gfester
och det kan jag lova ha varit tungt! men imorgon ska jag åka halv 7 på morgonen
vilket är lite tidigare, och denna gång är det ju lite mycket viktigare
så som sagt, jag kommer nog vara glad imorgon att jag inte gick!
jag får helt enkelt tänka på det ikväll när jag sitter hemma med popcorn skålen i knät kikandes på idol med mammsen bredvid mig..

efter skolan, (14.00) ska jag vara med min robin, och förhoppningsvis får ajg se torkel i knipa, så viktigt! (:
annars så är det väl inget speciellt som jag har att säga,
Jo, jag saknar lina, det var alldeles för länge sedan vi umgicks nu..
jag har fan itne sett dig på en hel vecka tror jag :/ skandal!
näe men det känns tomt och glöm för tusan inte bort mig för jag älskar ju dig <3
och ja Sofia, nästa vecka ska vi umgås någon dag! :)
det var också alldeles för länge sedan, men dig träffar jag i princip varje dag i skolan, vilket är mycket bra :) du och jag sofia, du&jag <3

nu ska jag jobba, eller nå..
tjarå <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ville så jävla gärna att du hade vart med oss igår gumman! Något underbart saknades juh.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback