Fredag!

idag är det fredag, efterlängtat.
Dagen började med att jag blev ägd av bussen.
Det stod en massa folk vid busshållsplatsen och jag stod längst bort.
Bussen åkte mot mig och det såg precs ut som om den skulle stanna precis vid mina fötter
jag känner hur lyckan kryper upp i mig och jag säger till Betti och Sofia
"åh, detta har jag aldrig varit med om förut, den kommar stanna vid mig!!!"
den kom mig, och, och ja, den åkte förbi.
Där stod jag och lyckan försvann och jag blev hånad av Sofia och Betti.
Ensam och utskrattat stod jag där.
men det förstörde fan inte min dag, och inte heller min bussresa för den delen!

jag och bettan myste musik i bussen och Sofia fick hålla sig till sin egen mp3
På skolan träffa jag flickorna vilket alltid är lika kul
och lunchen bestod av att köpta pepparkaksdeg och äta den!
MUMS

Nu sitter jag och har nyss skrivit min artikel klar och jag hade tänkt sluta lektionen nu.
och för alla er som bryr er ska jag vara med min Robin idag och vi ska till Justin (:
ska bli mycket trevligt!

men tjarå,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!! Det där räddade min morgon, som bestog mest av regn=fara för krull. :D TACK!

2006-11-17 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback