Fotboll!

Ja nu har första fotbollsträningen varit också, det var as kul.
som vanligt med andra ord, skönt att det är igång igen.
Nog för det kommer bli lite jobbigt med dubbel-pass både Måndag och Torsdag och inte få en riktig sovmorgon på hela veckan (Ja, ni ska tycka synd om mig nu)
men det är lätt värte :)

även att det nu är mindre än 1 vecka till LM, ska bli sjukt roligt :)
laddad till tusen och hoppas hoppen sitter lika fint som igår på träningen!

för övrigt var gårdagen en bra dag,
gaasch, du är den sötaste jag vet och jag vill bara äta dig
muuuuuuuuuuumsbit <3
robin robin robin robin robin
Caroline <3 Robin

fy skämms Carro, detta ska inte bli någon toffelblogg!

Nu ska jag duscha sedan åka till min far och käka tårta, åh mums de med :)
tjarå!

Kommentarer
Postat av: Byfånen Gunnar

Toffelblogg.
Vilket ord, vackert och sammtidigt så meningsfullt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback