Forsa!

Hör och häpna, idga har jag varit i Forsa.
Hos Fredrik och Jenny, fredrik hade nyss tatuerat sig. mums, jag vill med
och självklart blev det dusskutioner om det, jag vill jag vill jag vill.
Men det var en trevlig vistelse.

Men det är lätt ödet Johanna,
när jag väl kommit hem och jag pratar med bruden på msn ett tag kommer vi fram till att det är av henne dom har köpt huset, Fredrik och Jenny alltså och att dom bor i alldeles i närheten.
Det är lätt ödet, det är meningen att jag ska komma och hälsa på dig.
det är bara så! Så ja, ödet kan man inte trotsa så nästa gång knackar jag på hos dig kvinna!

Jag avslutar med att säga Grattis till min duktiga bror som fick körkort idag och påminna er alla att på Torsdag är det min dag! ;D
tjarå,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aldrig, jag ska glömma din dag och framförallt julmusiken. ;)

2006-11-29 @ 16:40:56
Postat av: Robin

snart smäller de :)

2006-11-29 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback