Fan

Nu blev det lite sådär jobbigt, jag läste johannas blogg
"Imorgon läxförhör." alltså va?
läxförhör imorgon? när var och hur, vilket ämne?
usch vad jobbigt det blev, jag är inte säker men det kan vara samhälle,
så har jag prov imorgon, och på tisdag.
hallå? det harju varit lov! ska man behöva plugga på lovet också nu eller?
även att jag inte kommer kunna plugga imorgon till provet,
jag menar, gå till fyra, träna och sedan träna igen.
ska jag plugga efter det?
ORKA, nej nu blev allt sådär jobbigt
därför tänker jag plugga nu =/
sista dagen på lovet :(

Jag ger dig inte min morgon och inte min dag
du får nått så mycket bättre, du får hela djävla jag
Hela underbara, unika jag inte något så fjuttigt som en morgon och en dag
<3

hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback