En vecka

Japp, om en vecka är det min dag
jag är som ett litet barn. men ja, jag är ett litet barn, jag fyller faktiskt bara 16 år satt.
30 november
egentligen har jag inget mer att säga,
men jag har blivit mer ansvarsfull och lite nyttigare.. och det är faktistk lite bra.

imorgon är det fredag vilket är skönt!
då ska jag vara med min Robin, det blir mys. <3
Lördag ska jag först träna och sedan vara med Lina
och på Söndag ska jag träna och vara med Sofia
Det kommer bli en kanon helg om inget blir ändrat.
Jag får vara med mina tre kärleksbarn!

Jag hoppas verkligen det blir bra nu för det finns inget jag vill hellre än det.
Det var ju du och jag genom allt, och fan. Nu ska det vara så också
föralltid sa vi, vi fann varandra försent och sa att vi skulle ta igen den tiden
jag gör allt för att försöka <3
nu låter det som om vi är ett par. Men så låter det jämt när vi pratar.


Nu ska jag sova tror jag.
godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback