bläää

jag mår illa, ruskigt illa och har gjort det hela dagen. ingen vet varför.
Jaja, inget jag dör av iaf (:
för övrigt har jag träningsvärk som en gris
men det är lite bättre efter badet jag nyss tog.
även har jag varit på prommis med lina, mycket uppskattat <3 <3

Igår var det bowling och tv-spel
mycket trevligt, och robin är min mys-unge
honom gillar jag :) <3

även att jag är väldigt sugen på att tatuera mig
bara att jag itne har en aning om vad jag vill göra
eller jo det har jag, men ändå inte.
men jag ska komma på något riktigt snyggt, sedan göra det :)
eller, jag ska ju övertala mor först också ;p

och föresten, kika in min bilddagbok. www.carolinehultman.bilddagboken.se
Nu är det plugg på dirren som gäller
tjarå

Kommentarer
Postat av: Anonym

dirren är ett fånigt ord. ungefär som kaffan.
det heter direkt och caféterian. inget annat.
vad är grejen liksom?

2006-11-20 @ 18:16:17
Postat av: Caroline

grejen är att dirren är ett slangord och jag använder slangord, det gör säkert du med. Sedan att jag använder slangord som du tycker är fåniga skiter jag i. Det är samma sak som om du skulle ha en färg på din tröja jag tyckte var fånig. Inte klagar jag på det och inte skulle du bry dig om jag gjorde det? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback