30 November

Japp, idag blir jag stor. Hela 16 år och jag får börja övningsköra.
Dagen har hittils varit bra, tack alla för sms tyvär är min mobil cp så jag kan inte svara.
Men tack så hjärtligt :)
Men något säger mig att morgondagen kommer bli bättre! ;D
Resten av dagen ska jag ägna åt att träna, det är alltid kul
och det som är bäst av allt är nog att jag inte har ont i halsen längre :)
Så idag är det konståkning och fotboll som gäller!

Och imorgon börjar ju även julkaländern! woho! ;D
men nu tänkte jag mysa lite med små presenterna och kika lite i skolkatalogen
Ha en bra dag allesammans,
tjarå <3

Kommentarer
Postat av: Robin

GRATTIS SÖTNOWS!

2006-11-30 @ 15:43:27
Postat av: emmi

Grattis, Caoline (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback