sömn? vad är det?

Så känns det just nu.
Jag tror inte min kropp, min hjärna har fattat att man ska sova när man har lov.
Sova så man är riktigt pigg på dagarna.
När jag än går och lägger mig vaknar jag alldeles för tidigt!
Fast idag var jag ju rätt duktig, jag vaknade 09.00
Så kunde jag ligga och dra mig till ungefär 09:40 och under dessa 40 min hann jag skicka ungefär 20 sms.
Sedan när jag inte hade något att göra när jag låg där måsta jag kliva upp.
Jag förstår inte, jag är trött som ett as nu men om jag lägger mig ner blir jag pigg och rastlös.
Varför kan inte jag vara som alla andra barn i min ålder och sova tills klockan blir 14.00 eller åtminstonde 12.00.?
och ikväll måste jag fan vara pigg. det är ju fan partyy, jag hade ju nästan tänkt vara uppe tills klockan blir lika mycket som nu, 10.25 jag menar, jag är inte dygnare.
Fast iofs så överdrev jag rätt rejält där men ändå.
Näe nu ska jag inte vara så negativ.
Det finns barn som har det värre.

Nu ska jag nog lägga mig på soffan och försöka sova, så jag orkar med kvällen.
Det ska bli kul! :D  idag kommer nyårslöfterna ;)
tjaråå, gott nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback