näe, just det.

Träningen var as kul idag, ryggen kändes rätt bra.
Det fula var att våran tränare tjatade om hållning idag och att vi måste svanka mer.
Och det massören sa igår var att jag svanka för mycket och hade därför ont.
Jaja, jag får svanka när jag åker skrillor - aldrig annars.

Jamen jag skyndade mig hem eftersom jag och betti skulle på promenad och sedan skulle vi kolla på film.
Jag kasta i mig maten och sedan ringde ajg bettan, men svarade hon då? - näe, just det.
Så nu har jag ringt hundra gånger utan att hon svarar.
Så tänkte jag "ähh, jag kan ju sätta mig vid datorn ett tag"
ja så ska jag göra det, ska logga in på msn och tror ni det funkar eller? - näe, just det.
Så nu är jag lite små surig faktiskt.

men det är ju iaf tur som kan sitta och öva lite gitarr, för det gillar jag. - mycket!!!!


100558-30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback