Musik!

Nu har jag varit på min första lunchkonsert här på broman
Det var mycket folk och det avr mycket duktiga musiker.
När jag såg dom spela så önskade jag att jag var lite musikalisk och kunde spela lite gitarr.
Det skulle vara så jävla kul. Jag tror jag tänker tvinga min bror att lära mig.
Dom var ruskigt duktig och jag höll nästan på att börja gråta ett tag där.
Rysningar.
Tyvär måsta vi gå innan det var slut eftersom våran lektion börjar.

Dagen började 7.15 imorse för då hade jag ställt klockan, '
jag kunde ju inte missa julkaländern!
det dåliga är att jag börjar 8 varje dag förutom måndagar och fredagar
och när jag börjar 8 måste jag ta 7.15 bussen, vilket betyder att jag missar det nästan varje dag.
men men, sånt får man ta.

Sedan efter skolan ska släkten komma och det blir tårtätning. Det blir mys.
Efter det ska jag någonstans med mk-tjejerna ska bli mycket Roligt!

Ja det har varit och kommer bli en mycket bra denna tror jag! :)
Nu måste jag jobba lite,
tjarå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback