mk06 <3

Marlene är ett litet lyckopiller. Hon och jag ska åka till fjärransländer (skåne)
Det är tur att hon finns, det är tur att alla mina kära mk-flickor finns
Utan dom skulle jag aldrig klara av dagarna.

Denna text lektion har gått värsta bra och jag har hittat skor som jag ska köpa!
eller ja, iaf lnska mig i julklapp, det blir braigt!

Sedan måste jag bara nämna välrdens bästa tjej genom tiderna.
Sofia Bäcklund
Hon och jag ska åka till skåne och ge norrland ett rykte, vad för rykte är för farligt att skriva
Det är bara så, det ska ske!!!
och bruden, glöm för gudsskull inte bort att ja älskar dig av hela mitt hjärta
Du är värd mer än guld! DU&JAG och ja, vi har alltid varit och kommer alltid vara BÄST tillsammans

och idag är det bara en vecka till nästa gfest(?)
JAG LÄNGTAAAAAAAAAAR
tjarå <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

MIIIIIIIIHI:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback