Jag vill ha g-fest

Ja, jag bara känner det.
Det är G-fest jag behöver nu, inget annat.
Jo ett par ballerinaskor förstås då som jag ska ha på mig på g-fest
Ja jag vet att det är "vinter" men jag tänker ha det ändå!

Men förra g-festen, jag fick fan flashbacks när jag pratade med min kära Sofia i tele nyss <3 <3
Det var sjukt roligt, helst på vägen dit när polisen stanna, jag pratade med Petter i tele och Johanna skrek efter mig och jag bara sprang och gömde mig, jag var livrädd!
Sedan resten av färden var det jag och Johanna, det var så sjukt jävla roligt.
Sedan inne på g-festen fan vad jag dansa, det var så sjukt jävla roligt!
och Dagen efter, fy tusan vad ont det gjorde att sätta fötterna i ett par skridskor klockan 8 på morgonen!
och jag har lärt mig, jag ska aldrig mer gå på g-fest utan att klippa tånaglarna!
men det var fan värt smärtan, det var så sjukt jävla ROLIGT

och ja, det är roligt jag gillar att ha, så mer g-fester till folket!
tjarå!


Kommentarer
Postat av: R.H

Du och din g-fest ;)....nästa vecka kommer den :)

2006-12-04 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback