inte mig emot!

Idag efter skolan skulle jag ner på stan för att möta far för han skulle köpa en jacka till mig som jag ville ha i julklapp.
Så tänkte jag att medans jag väntar kan jag ju springa och ta ut pengar, så jag går och gör det.
Så var trodde jag att jag var 100% säker på att jag hade 300 kr kvar.
Så jag tänkte, det är lika bra att ta ut allt på engång.
Så tog jag ut 300 kr men tog minneslappen ytterfall!
och tur var väl det för där står det att jag har 1018 kr kvar.
Helst plötlsigt försvann mina ekonomiska problem!
och ja inte mig emot som sagt!
men det är säkert någon som satt in fel så kommer jag få betala tillbaka,
därför tänker jag inte berätta det för min mamma ytterfall det var hon MOAHAHHAHA :D

för övrigt är det den 20 december idag, 4 dagar kvar till jul
och idag fyller Lars år så nu ska vi pka dit och jag hoppas starkt på tårta!
och föresten, jag har köpt biljett till backyard babies imorogn :D:D:D:D::D:D:D
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback