God morgon

Ingen vet vad det är för fel på mig.
Varför vaknar jag klockan 8 när det är lov för?
När jag kliver upp är jag ju inte ens pigg.
Men är det något jag är dålig på är det att sova, och dra sig. Jag kan inte.
Jag har inte tålamodet liksom.
Men imorse ansträngde jag mig verkligen, men jag insåg att jag var för hungrig.
Jag klev upp kollade i kylskåpet och blev mätt.
Ja, så hungrig var jag.
Kul liv liksom ^^

och för er som undrar så ringde bettan upp igår, hon hade varit och ätit.
Så sedan åkte vi till Evelina och kollade på film med Madde och Helene.
Det var myyys, det var verkligen länge sedan så det var kul! :)
Idag ska jag gå på stan med Helene och Madde, dom är söta barn!
Men ingen vet varför inte mitt msn vill fungera.
Eller de där gamla som redan finns på datorn, det funkar.
men inte det nya liksom.
och det gör det ju dubbelt så tråkigt att sitta vid datorn än vad det redan är.

Men snart är det nyår, frågan är vad ska man göra dårå?!
jag känner lite panik men ähh, det löser sig. Det gör oftast det :)
tjarå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback