Fotboll <3

idag var det första fotbollsträningen på länge känns det som
Det gick skit och jag kunde bara inte vara seriös
men det var kul ändå, fotboll är alltid roligt!
fotboll är bäst!

imorgon ska jag först träna konståkning och sedan ska jag till en massör (egentligen heter det något annat men jag kommer inte ihåg vad) Det ska bli fett skönt och förhoppnigsvis får jag övningar för min rygg. Jag kommer säkert börja grina men satan, det ska bli skööööööönt!
Men sedan mot kvällen ska jag träna fotboll <3 <3 <3
fett med kärlek till den dagen liksom
PLUS att anders ska fixa sin akustiska gitarr och köpa en gitarrbok till mig
SÅ NU SKA JAG BLI BÄST!!!!
jag ska fan bli bra också, Dan har börjat lärt mig en ny låt nu
Så nu kan jag massvis med akord men jag kan dessvärre inte vad dom heter.
men gahh, nu vill jag ha imorogn

Just nu kollar ajg på peter pan, eller ja.
Nu är det paus.
Så innan det börjar igen tänker jag öva lite gitarr,
och just ja, en sen julklapp skulle vara en kille med gitarr så jag bara skulle få äta honom, inte mig emot!
tjarå

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag vill ha Peter Pan!! han är så jävla bäst. Jag satt seriöst och ville bli wendy där ett tag. Fyfan att allt ska vara så orättvist! Tröstade mig med att jag ändå har dig, det har ju inte hon, stackarn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback