Det närmar sig!

Ja, nu är detta år snart slut.
allt som har med morgondagen har ordnat sig! tror jag iaf ;p
nu längtar jag, det ska bli as skoj! :D:D:D::D:D:D:D
imorgon ska även jag och min älskling sofia sola
vilket jag även gjorde idag och är rätt röd faktiskt, hoppas bara jag inte blir ännu rödare imorgon!

Ja, frågan är ju om jag ska sumera hela det gågna året lite snabbt?
men ne, jag tror fan inte det. Det ända jag tänker ta upp är sommaren.
Jag tror att det är den jag minst mest av.

Innan sommaren riktigt hade börjat, en vecka innan sommarlovet och några veckor in på det.
Då trodde jag att jag visste exakt hur sommaren skulle bli. Allt snack och alla rykten.
Till en början hade jag rätt, det är ju faktiskt omöjligt att vi ses utan att snacket börjar.
Det var kul, jag mådde bra. Jag bara släppte loss, alla bekymmer försvann, jag sket i allt snack och bara gjorde det jag ville.
Jag vet inte riktigt vad jag trodde det skulle bli av det hela. Alla trodde dom visste, men de hade fel.
Men nu när jag tänker tillbaka på det så saknar jag det nästan (vem fösöker jag lura genom att skriva nästan?)  på ett sätt, men ändå inte.
men jag ställer jämt frågan, Hur skulle det ha blivit om det skulle blivit som snacket var?
(det är meningen att inte ni ska förstå)
Jag vet inte, exakt allt skulle vara annorlunda än vad det är idag. Om det är positivt eller negativt vet jag inte.
Men sedan, en dag på sommarlovet, jag kommer ihåg den dagen så väl :D
Från den dagen och två veckor frammåt var vi med varandra 24/7 och då menar jag verkligen 24/7.
det var du och jag dag in och dag ut. Det var perfekt.
Efter dessa två veckor var det resor för bådas delar, och det var inte fel det heller!
(Gothia 2006 <3 <3 <3 <3 <3)
Men den här sommaren var verkligen våran sommar. Matoljan var vår bästa vän.
Stranden, solen alla vännerna. alltså allt, vi bara lekte.
Ja det var sjukt vad det var roligt! varje jävla dag och jag tröttna aldrig!
Ja, jag saknar fan det. Men det kommer alltid vara vi på något sätt! L <3 C
Tyvär är det ju inte vi 24/7 längre, me det blir ju såå. Skolan, träningarna och allt annat som kommer i vägen.
Men du vet lina, att jag finns här jämt och ständigt och att jag älskar dig.
Du var verkligen den jag trodde jag aldrig skulle bli vän med.
Det var ju du och jag som hatade varandra! alla blev paff när det var du och jag liksom, men det blev även jag!
Som sagt trodde jag att jag visste hur sommaren skulle bli, och som sagt hade jag rätt i början.
Men sedan slutade den på ett sätt jag inte ens vågat drömt om.


Nyårslöfterna är på väg men jag ska klura på dom in till det sista så dom kommer dyka upp här på bloggen imorgon!
tjarå, gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback