blääää

Jag har varit nyttig nu i några veckor. Det har känts bra :)
sedan igår var det media dag, då sprack det.
Det fanns massvis av godis..
så tänkte jag att efter nyår kan jag bli nyttig. så jag åt!
så idag när min mamma kom hem hade hon köpt massa godis
MUUUUUUMS täntke jag och vräkte i mig
nu sitter jag är och mår illa som en gris, bläbläbläbläblääääääääääääää
jag ska fan aldrig mer äta godis (det kommer hålla till julafton,)
men mitt nyårslöfte får fan bli det, för det är knappt gott.
och då är jag fan seriös. blä för godis

för övrigt har jag typ tröttnat på datorn,
jag menar, msn och bilddagboken är det enda jag gör här
och bloggar förstås, och inget är kul längre. eller jo msn är väl rätt skoj när man har någon rolig att prata med.
blä för internet och datorer!

Det enda som är bra med internet och datorer nu är att man kan kolla på julkalendern, vilket jag tänker göra nu. trots att jag sett alla avsnitt
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback