9 december

Idag är jag trött!
Nattcupen igår var ruskigt kul trots att vi fick spö.
Roligast var det nog mot gubbarna på 30 bast (som vickan skulle ha sagt)
Min bror kom och hämta mig sedan.
Ja och jag var rätt skakis där ett tag, iaf när det gick 200.
Men hem kom jag hel och hållen, klockan 1.
Då var det bara att lägga sig.
Imorse kom min mor och väckte mig klockan halv 8 och då var det bara att åka på konståkning.
Idag tränade vi inför uppvisningen! Ska bli sjukt roligt och jag längtar som en tok!

Nu sitter jag här, åt lite nyss och snart ska jag åka på fotbollsträningen.
fys i 2 h, jag kommer dö. men satan vad roligt det kommer bli!
Sedan ska jag kolla på Marlenes uppvisning, iiie <3
Det ska b li skojigt och se den pinglan!
TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback