30 december

Dagen började tidigt.
8 stod jag på isen med skrillorna på, allt som vanligt alltså.
Sedan var jag ju tränare åt mina små guldklimpar, och ni anar inte hur jävla bra dom blivit
Dom klarade märke 1 idag, jag är stolt!
Ja, dom är som små lyckopiller. Trots att man är hur trött som gör dom så man blir pugg och glad.
Egentligen skulle jag ju på fotbollsträning idag men dom jeflarna skickade sms igår kväll och sa att tiden var ändrad. Självklart krocka det men när jag ska vara tränare.
Men det är väl sånt man får ta när man håller på med två sporter antar ja!

För övrigt fyller anders år idag, stort grattis till honom!

och imorogn, vad händer då liksom?
jag är ännu orolig men jag tror det kommer lösa sig.
och jag hoppas innerligt att min bror tänker vakna snart...
Jag ska jämt göra allt i sista minuten.
Jag kom på att jag ville vara någorlunda brun på nyår
Så tänker jag sola idag, tror knappast att det hjälper men jag ska försöka hittta någonstans att sola imorgon också. Men det är väl stängt överallt anatar ja.
planera är inte min grej. Nyår kom mycket tidigare än vad jag trodde det skulle göra, och det gör allt så mycket mer stressande.

Nu ska jag hjälpa mamma med tårta, mums :)
tjarå, gott nytt år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback