2a Devember, 1a advent

Idag är det första advent.
Det känns verkligen inte, inte ens en gnutta snö på backen.
Hur jävla surt som helst!
Det är även julskyltning i hudik idag, tror inte jag åker in.
Är så jävla trött och less och jag måste fan plugga =/
Dagen hittils har bestått av träning och tårtätning hos farmor och farfar,
det var gott och mysgt!
Nu har jag bara en tårtärtar dag kvar, och det är nästa vecka. På onsdag
Då får jag besök av mina kära mk-flickor <3
För alla er som bryr er så har födelsedagen varit jätte bra och jag har fått många fina presenter :)
Tack så himla mycket allihopa. Det roliga med denna födelsedag är att jag ahr fått presenter som verkligen är genomtänka och passat mig som en hand i handksen. Tack så mycket
Nu ska jag bara köpa juklappar av alla pengar jag fått? =/

Pratade nyss med min lina, hon är bra <3
Nu ska jag nog skriva ett infobrev till alla småttingar på konståkningen.
Sedan om det är någon som är sugen på att kolla på en sorglig kärleksfilm som raise yout voice eller så är jag lätt på!
Nu ska jag som sagt göra nytta, sedan plugga om jag itne hittar någon att kika på film med.
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback