27 december

Gårdagen slutade med att ajg kollade på Peter pan! 
även Sofia låter det som!
men seriöst, dom små ögonen och den lilla munnen och åuh,
SWEEEEEEEEEEEEET AS SUGAAAAAAAAAAAAR
Men jag kan hålla med Sofia, varför bara inte ett gulligt litet lyckligt slut, jag menar.
Wendy, varför växa upp?!??!! jag skulle iaf inte ha sagt nej till ett evigt liv som barn! :)
Hon skulle ju ha kunnat åkt och hälsat på sina föräldrar ibland liksom!
jaja, peter pan i mitt hjärta.
Det bästa på hela filmen var nog när han sa:
Om jag var du skulle jag vara ful
jag är inte säker på om han sa så ordagrant men ack vad jag skratta

Imorse var det träning, det gick skit.
Men sedan stack jag till massören som heter något annat men ajg vet inte vad :P
men gaaaaaaaahhhh, jag känner mig som en helt ny människa
så jävla skönt! ska dit igen om 3 veckor, sånt gillas!!
Ja det känns mycket bättre!
jag fick träningsförbud idag så jag ska inte träna ikväll, men jag tänker gå dit och kika!

nu ska jag göra någon nytta, som typ. äta tårta? :D
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback