26 december

Idag är det tisdag och det börjar kännas att det är lov.
Nog för jag inte kan sova men ingen är inne på msn vid den här tiden så ja, det märks!

Idag kommer släkt från gävle hit så idag blir det ännu ett julbord, och förhoppningsvis det sista för året.
Jag har tröttnat nu. Har inte ätit annat än julbord i två dagar nu. tre med idag.
och ni ska faktiskt tycka synd om mig nu!!!!!!!111
Men idag blir det tårta också, min favvo tårta dessutom.
Nog för det är mamma som har gjort det och hon gör den aldrig lika god som farmors.
men, mamma gör den god hon med :)

Jag har precis duschat så jag ska nog göra mig helt klar nu men först vill jag berätta om imorse.
Jag vrider om persienerna och det första jag ser är vitt.
Jag blev alldeles glad i magen i ca 0.78 sekunder för sedan insåg jag att det bara var frost.
egentligen vet jag inte varför ajg blev glad, för nu har julafton varit och då behövs inge snö..

Ha en trevlig dag och ta det lungt på mellandagsrean och spar lite åt mig också!
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback