25 december

idag är det dagen efter julafton, juldagen helt enkelt.
Denna dag ska vi åka till mormor och morfar och mysa där med kusinerna osv :)
ska bli trevligt!

för övrigt så var gårdagen jättemys! som jag nog sa i förra inlägget.
Just nu sitter jag och övar gitarr och det gör riktigt ont i fingertopparna nu kan jag lova.
Jag hoppas verkligen att jag inte kommer tröttna på en vecka, för jag vill verkligen bli duktig

Igår skulle Robin (brors kompis) lära mig början i en låt eller vad det var 
men det var mest bara var pinsamt. men då skratta han och sa bara "men Carro det är ju bara jag"
iofs var ju det sant men jag hatar att vara dålig, haha..
men nu vet jag vilka akord det är så nu sitter jag och nöter in byterna så ska han få lära mig bättre sedan
Men både min bror och robin tyckte jag var duktig. så det så!
så nu hoppas jag dan köper en akustig gitarr så jag kan ta hans gamla då! :D:D:D:D
för det är inge kul om han köper en elgitarr, får då måste jag ta hans gamla den och det är inte liak kul att spela på en sådan eftersom det inte låter något utan förstärkare, typ
INTRESSANT VA?!

Nu ska jag fortsätta öva!
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback