24 december, JULAFTON

idag är det julafton!
vaknade tidigt för att få se julkalenderns sista avsnitt
riktigt riktigt bra, missade inte nåt avsnitt iår! om ni inte sett det så borde ni gå in på
www.svt.se och kolla. det är värt det :)
Julstrumpad var proppad med godis och nu har jag ätit så jag mår illa!
men vaffan, det är jul. Då får man göra så :)

jag är rätt patetisk som sitter här vid datorn på julaftonsmorgonen, men ähh.
Det bjuder jag på.
Jag känner mig som ett litet barn,
Jag bara väntar på att få öppna alla klapparna, även fast jag vet exakt vad jag kommer få, eller ja typ iaf.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar!

God jul på er alla och hoppas ni får en riktig bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback