23 december

idag är det dagen före julafton och idag kan man säga och jag säger det:
imorgon är det julafton.
men det känns inte som så, jag menar kollar man ut finns det inte en endaste snöflinga
tragiskt men sant..
Fast imorse kändes det som jul, när vi hade konståkningsträning.
julmusiken var på högsta volym alla var glada och pigga trots att klockan var 8 på morgonen
eller där ljög ja, till en början var alla glada men ingen var någonsin pigg
träningen gick bra, önskar bara jag kunde klara den dära jävla öggeln någon gång!
men när träningen avsultades med ´skjutahare tävling blev allt bra igen.
efter det var jag tränare åt mina små socker söta barn, de hade ju även uppvisning för alla skridskoskolebarn
dom var hur duktiga som helst och jag är hur stolt som helst över dom!!
Så kom ju tomten såklart, och det var så himla kul att se alla.
Tänk när man var sådär liten, och blev överlycklig för en liten godispåse

Nu är jag mest bara trött, men jag och sofia ska snart åka till hudik så jag får köpa de sista julklapparna :)
godjul, tjarå
(
www.bilddagboken.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback